دستگاه خشک کن سبزیمقالات اموزشی
موضوعات داغ

خشک کن چیبس سبزیجات

دستگاه خشک کن سبزی جات

امتیاز کاربر: 4.4 ( 1 نتایج)

دستگاه خشک کن سبزی جات

به نقل از کارخانه تک صنعت تولید کننده دستگاه سبزی خشک کنی : امروزه استفاده از چیبس سبزیجات امری مرسوم در آشپزی و صنایع در بسیاری از کشورهاست . کارخانه های صنایع غذایی بخش وسیعی از تولیدات خود را به تولید سبزی جات و میوه جات خشک شده اختصاص داده اند . از طرفی بسیاری از کارخانجات صنعتی به تولید دستگاه خشک کن سبزی جات پرداخته اند و رقابت در این زمینه بسیار زیاد است .

در مقالات گذشته درباره خواص میوه ها و سبزیجات ، طریقه خشک و نگهداری انواع میوه ها و سبزیجات مطالبی به رشته تحریر در آوردیم .در این مقاله قصد داریم به طور مفصل درباره اینکه چیبس سبزیجات چیبست و اینکه نحوه کار دستگاه خشک کن سبزی جات (دستگاه تولید چیبس سبزی ) چگونه است و این دستگاه  مناسب چه سبزیجاتی است ؛مطالبی را منتشر نماییم .

چیبس سبزیجات چیست ؟

چیبس سبزیجات را میتوان از انواع سبزیحات خرد و یا اسلایس شده تهیه کرد .سبزیجاتی مثل هویج ، لبو ، شلغم ، چغندر ، تربجه ، کدوسبز ، کدو تنبل ، آرتیشو ( کنگر ) کلم پیچ ، پیاز ، سیر ، اسفناج ، ادویه جات ، سیب زمینی ، کدو تنبل و…. را میتوان به صورت ورقه های خشک شده  سبزی دراورد .حال که با سبزیجات خشک شده  آشنا شدیم روش تهیه چیبس سبزیجات  در دستگاه خشک کن میوه را با هم مطالعه کنیم !
خشک کن چیبس سبزی جات

اسلایس کردن سبزیجات

برای اسلایس کردن سبزیجاتی مثل کدو ، پیاز ، سیب زمینی و…. به دو شیوه معمول میتوان انها را اسلایس ( برش ) کرد ؛

روش دستی  و روش صنعتی

در روش اسلایسر دستی با یک چاقوی تیز میتوانید اسلایس نمایید برش هایی به عرض 1تا 3 میلیمتر میدهید تا سبزیجات شما  به راحتی خشک شود .

روش صنعتی با استفاده از اسلایسر میتوان سبزیجات را اسلایس کرد . ظرفیت های اسلایسر تک صنعت ( 10-50-100-150-200-300) کیلویی میباشد .

دستگاه خشک کن سبزی جات

روش تهیه چیبس سبزیجات چیبس سبزیجات یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی است که بشر توانسته تولید کند .چیبس سیب زمینی، یکی از خوشمزه ترین تنقلات مضر است ! البته اگر به روش صحیح و بهداشتی تهیه شود می تواند مفید تیز باشد .روش تهیه چیبس سبزیجات با یکدیگر متفاوت است سبزیجات پر آب و کم آب

روش تهیه چیبس سبزیجات پر آب

برای تهیه سبزیجات خشک شده  در دستگاه سبزی خشک کنی بهتر است آنرا با مقداری نمک مخلوط می کنند تا آب اضافی آنها خارج شود و ترد ترد شود .

روش تهیه چیبس سبزیجات کم آب

سبزیجات کم آب را نیازی نبست با موادی مخلوط بشود .برای خشک کردن سبزیجات کم آب آنرا مستقیم داخل دستگاه خشک کن سبزی قرار می دهند .

مزه دار کردن چیبس سبزیجات

برای خشک کردن سبزی جات در دستگاه سبزی خشک کنی ابتدا باید آنرا مزه دار کرد برای  مزه دار کردن چیبس سبزیجات می توان انها را با نمک ، نمک دریا ، فلفل ، ادویه کاجون ، کاری ، فلفل دلمه ای ، پودر چیپوتل ، فلفل دلمه ای شیرین یا دودی ، ادویه آدوبو ، پیاز خشک ، پودر جعفری ، سیر ، موسیر و بسیاری دیگر طعم دار کرد .

دستگاه خشک کن سبزی جات

انواع دستگاه سبزی خشک کنی

دستگاه خشک کن سبزی خانگی

دستگاه خشک کن سبزی نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

دستگاه خشک کن تونلی سبزی خشک کنی

نمونه های دستگاه خشک کن سبزی جات مدل خانگی

دستگاه سبزی خشک کنی

چگونه میتوان با دستگاه خشک کن سبزیجات کار آفرینی کرد؟

کار آفرینی با دستگاه خشک کن کاری ساده و از طرفی شغلی بسیار سود آور است .بسیاری از هموطنان عزیز ما با خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی کوچک یک شغل خانگی و بسیار پر درامد را برای خود و عزیزانشان به راه انداخته و پس از مدت کوتاهی دستگاهی بزرگتر خریداری کرده و شغل خود را گسترش داده و حتی اقدام به کارآفرینی کرده اند .

دستگاه خشک کن سبزی جات صنعتی

نمونه ای از دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی کارگاه خشک کن میوه و سبزی کلیک کنید .

قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات

همانطور که قبلا اشاره شد در (مقالات گذشته) کارخانه تک صنعت تولید کننده برتر محصولات خشک کن در چندین ساله گذشته می باشد .این شرکت به تولید سالانه بیش از 1000دستگاه خشک کن صنعتی و تعداد بیشماری دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی است .

نمایندگی های فروش دستگاه سبزی خشک کنی

 خرید دستگاه های سبزی خشک کنی

برای خرید دستگاه های خشک کن سبزی تک صنعت می توانید با شماره تلفن 09198201278 در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید