خشک کن کابینتیدستگاه خشک کن سبزیدستگاه خشک کن میوهمقالات اموزشی
موضوعات داغ

خشک کن چیپس کشک خانگی و صنعتی و قیمت دستگاه خشک کن کشک

دستگاه خشک کن کشک خانگی و صنعتی

خشک کن چیپس کشک خانگی و صنعتی و قیمت دستگاه خشک کن کشک

لبنیات در زندگی ما نقش اساسی دارد پروتئین و کلسیم روزانه از مصرف این ماده غذایی تامین می شود .کشک نیز یکی از این محصولات لبنی است که هم به صورت تازه و هم به صورت خشک مورد مصرف ما قرار می گیرد . اما کشک جزو محصولاتی است که به راحتی خشک نمی شود .بنابراین بهتر است با دستگاههای صنعتی آن را خشک کرد . در این مقاله به طرز خشک کردن کشک با خشک کن چیپس کشک و نحوه تولید کشک  و همچنین قیمت دستگاه خشک کن کشک آشنا می شوید.

طرز تهیه کشک خانگی و صنعتی

کشک به دلیل داشتن کلسیم بالا و نیز طعم بسیار عالی  میت واند به عنوان یک غذای کامل نیز به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد .در مقالات قبلی درباره طرز تهیه انواع کشک( کشک عشایری ، کشک مخلی )مطالبی نوشتیم .طرز تهیه کشک و قره قروت

دستگاه گرد کن کشک

یکی از دستگاههایی که برای تولید کشک خشک لازم داریم  دستگاه شکل دهنده کشک  و یا به اصطلاح دستگاه گرد کن یا فرمر کشک است  . کشک سفت قبل از خشک شدن باید به صورت گلوله و یا دراز در آورده شود این کار در گذشته با دست انجام می گرفت اما با صنعتی شدن زندگی بشر فرایند تولید کشک نیز صنعتی شد . میتوانیم به جرات بگوییم که دستگاه فرمر کشک و خشک کن کشک یک فرایندی جالب در این صنعت است .

 به منظور استعلام قیمت دستگاه خشک کن کشک تماس حاصل فرمایید.

خشک کن کشک خانگی و صنعتی و قیمت خشک کن کشک

در گذشته نه چندان دور و حتی الان نیز بسیاری از تولید کنندگان کشک هنوز هم به شیوه سنتی کشک رو خشک می کنند این روش واقعا از نظر بهداشتی اصلا روش خوبی نیست .

تفاوت خشک کردن کشک با دستگاه خشک کن و روش سنتی

  • برای خشک کردن کشک هفته ها زمان لازمه تا کشک ها کاملا خشک بشه در روش سنتی کشک ها رو زیر آفتاب پهن می کنند این روش اصلا مناسب نیست زیرا در این مدت اولا باید هر روز آفتابی باشد و در سایه دیر تر خشک می شود .در ثانی در این مدت گرد و غبار و آلودگی و حشرات و… از کشک دور نمی ماند . در حالیکه خشک کردن کشک با دستگاه خشک کن در کل سه الی 4ساعت طول می کشد و در تمام  این مدت در دستگاه کاملا بسته است و هیچ آلودگی به دستگاه وارد نمی شود و کشک ها کاملا بهداشتی خشک می شوند .
  • برای خشک کردن کشک و جلوگیری از کپک زدگی آنها باید مقدار زیادی نمک به کشک بزنیم که به سلامت مصرف کننده آسیب زیادی میزند و باعث بالارفتن فشار خون می شود در حالیکه  در دستگاه خشک کن با مقدار مناسبی نمک می توانیم کشک را خشک کنیم و خیالمان  هم راحت باشد که کپک نمی زند .

معرفی خشک کن چیپس کشک

دستگاه خشک کن کشک

 

فیلم خشک کن چیپس کشک خانگی

فیلم خشک کن صنعتی کشک

انواع خشک کن کشک و قیمت دستگاه خشک کن کشک

خشک کن کشک در مدلهای متنوعی تولید می شود که بستگی به مقدار کشک شما دارد. این دستگاهها در اندازه های 6سینی تا 2000 سینی و نیز مدل تونلی تولید می شود.

دستگاه خشک کن کشک

دستگاه خشک کن مدل کابینتی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد خشک کردن کشک بسیار زمانبر هست بنابراین یک روش معقول که سرعت کار را بالا ببرد وجود دارد آنهم خشک کردن کشک با دستگاه و ماشین الات صنعتی است.

یکی از انواع دستگاههای خشک کن کشک ، خشک کن کابینتی است که در انواع خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی تولید می شود .

خشک کن کشک کابینتی

دستگاه های خشک کن کشک خانگی

دستگاه های خشک کن کشک نیمه صنعتی

دستگاه های خشک کن کشک صنعتی

معرفی دستگاه های خشک کن کشک خانگی

دستگاههای خشک کن کشک خانگی به دلیل ابعاد و اندازه های کوچک و جمع و جوری که دارد به راحتی روی کابینت جای می گیرد معمولا اندازه این دستگاه ها به اندازه یک تستر متوسط و یا به اندازه یک ماشین لباسشویی است که می توانید به راحتی روی کابینت و یا کنار یخچال قرار بدهید . این دستگاه ها کاملا بی صدا هستند و گرمایی تولید نمی کنند و با وجودی که کانال تخلیه رطوبت دارند اصلا موجب آزار و اذیت نمی شوند.

سوخت دستگاه خشک کن کابینتی خانگی

سوخت دستگاه خشک کن کابینتی برق و گاز است  که با برق و گاز خانگی تامین می شود .مصرف سوخت به قدری پایین است که در طول روشن بودن دستگاه به هیچ عنوان دچار استرس میزان مصرف آن نخواهید بود .

کشو های دستگاه خشک کن کشک خانگی

تعداد سینی ها در این دستگاه کم است و از 6 سینی بزرک و جا دار شروع می شود و تا 10سینی که البته این تعداد سینی در دستگاه ها فرق دارد و بستگی به سفارش مشتری دارد .

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی کشک

این مدل دستگاه نیمه صنعتی به طور معمول از 100کیلو تا 500کیلو گرمه و برای کارگاه های کوچک و متوسط طراحی شده  .

تعداد کشو ها در این خشک کن ها نیز بستگی به میزان ظرفیت دستگاه دارد .

سوخت دستگاه ها نیز در این مدل نیمه صنعتی می تواند گازی و برقی باشد که باز با توجه به حمایت ما از تولید کنندگان مواد غذایی مصرف برق و گاز را در این مدل دستگاه ها بسیار کم در نظر گرفته ایم .دستگاههای نیمه صنعتی همگی دارای چرخ های ترمز دار صنعتی هستند که کاربران به آسانی بتوان آنها رو جابجا کنند.

درب های دستگاههای خشک کن مگنت دار هستند تا انرژی هدر نرود و به طور کامل بسته بشوند ، دستگاههای صنعتی دارای دستگیره های صنعتی فوق مدرن هستند تا هنگام باز و بسته شدن درها آسیبی نبینند.

دستگاههای خشک کن چیپس کشک صنعتی

دستگاه خشک کن صنعتی از 1000کیلو تا 20تن روزانه است و ابعاد و اندازه های دستگاه در کارخانه جات و سوله ها با یکدیگر متفاوت است به طور معمول برای ساخت این دستگاهها ابعاد و اندازه های ساختمان و ابعاد درهای ورودی با ابعاد و اندازه های دستگاه باید برابری داشته باشد .

در دستگاههای خشک کن کشک صنعتی به دلیل اینکه تعداد زیادی سینی دارن باید از گاری های حمل سینی یا به اصطلاح ترولی استفاده بشوند تا حمل سینی ها را آسانتر کند .

مصرف سوخت در دستگاههای خشک کن کشک صنعتی با توجه به ظرفیت دستگاه خیلی پایین است این دستگاهها نیز با برق و گاز شهری کار می کنند.

عایق بندی دستگاههای خشک کن صنعتی نیز بسیار عالی است تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنه عایق دستگاههای صنعتی خشک کن  ؛ پشم سنگ  و دیواره دو جداره گالوانیزه هست . تعداد فن های سیر کولاسیون به کار رفته در دستگاه از نمونه های قبلی بیشتر است  حتی تعداد فن های تخلیه رطوبت در این دستگاهها بیشتر از دو نمونه قبلی هست میزان مشعل به کار رفته در دستگاه نیز از تعداد بالاتر و در قسمت وسط دستگاه تعبیه شده است تا فشار کمتری به موتور وارد آید و از طرفی گرمای یکسانی تولید کند .

مزیت خشک کن چیپس کشک کابینتی تک صنعت به دیگر رقبا

*خشک کردن محصولات در حداقل زمان ممکن

*خشک کردن محصول بدون تغییر رنگ

*سیرکولاسیون به نحو احسن

*تخلیه رطوبت به نحو احسن

*اسکلت مستحکم پروفیلی

*ترموستات اتومات جهت تنظیم دما

*دارای ترمینال استاندارد

*درهای مگنتی جهت جلوگیری از هدر رفتن دما

*دارای چراغهای سیگنال برای دما و فن

*طراحی تمامی قطعات تابلو برق بر حسب آمپر بالا

*مجهز به کنتاکتور به منظور آمپرهای بالا

*درب شیشه ای جهت بازدید محصولات  داخل دستگاه

*دستگاه های خسک کن تک صنعت مجهز به فیوز به منظور خاموش کردن دستگاه می باشند .

*مجهز به توری نسوز به منظور کشیدن سینی چرخ جهت حمل آسان دارای

*مشاوره و آموزش رایگان حین خرید دستگاه

*حمایت از مشتریان برای فروش محصولات و خشکبار

*نصب دستگاه در محل توسط مهندسین کارخانه

*خدمات پس از فروش 15ساله

*گارانتی دستگاه 3سال کامل

 

دستگاه خشک کن تونلی

دستگاه خشک کن تونلی کشک نیز یکی از دستگاه های خشک کن مواد غذاییست این دستگاه به منظور خشک کردن مواد غذایی با تناژ بسیار بالا است از 2تن به بالا می باشد .

قیمت دستگاه خشک کن کشک

خشک کن چیپس کشک

دستگاه خشک کن لبنیات و قیمت دستگاه خشک کن کشک بستگی به موارد ذیل دارد:

  • ابعاد و ظرفیت دستگاه
  • سوخت دستگاه
  • جنس دستگاه
  • آپشن های اضافی دستگاه

راههای ارتباطی ما با شما برای خرید خشک کن چیپس کشک خانگی و صنعتی و استعلام قیمت دستگاه خشک کن کشک

شماره تماس 09198201278 و 09227348815 شماره واتس اپ 09198201278 می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید