دستگاه خشک کن میوهمقالات اموزشی
موضوعات داغ

چه میوه خشک کنی بخرم

راهنمای خرید میوه خشک کن

امتیاز کاربر: 4.9 ( 12 نتایج)

راهنمایی کامل خرید خشک کن میوه و سبزی

چه میوه خشک کنی بخریم این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما از ما و یا از گوگل می پرسند . در این مقاله راهنمای کامل خرید خشک کن میوه و سبزی را برای علاقمندان به مقالات کارخانه تک صنعت منتشر نموده ایم .

خرید میوه خشک کن

برای خرید میوه خشک کن به چه نکاتی باید توجه کرد ؟ دستگاه های خشک کن میوه و سبزی به این منظور طراحی شده اند تا بتوانیم غذاها و میوه ها را با حفظ کامل مواد غذایی خشک کنیم پس برای خرید میوه خشک کن باید با دقت کافی عمل کرد .برای خرید میوه خشک کن ها نباید در دام تبلیغات بیفتید .ما در این مقاله راهنمای خرید میوه خشک کن را برای شما علاقمندان آورده ایم .

جنس دستگاه

یکی از موارد راهنمای کامل خرید خشک کن جنس دستگاه خشک کن است که باید از فلزی باشد که نه زنگ بزند و نه در اثر حرارت و رطوبت خراب شود . اکثر دستگاههای پلاستیکی بعد از مدتی خراب می شود شما می توانید از نوع گالوانیزه و یا استیل زنگ نزن خریداری نمایید .

راهنمای خرید میوه خشک کن

راهنمای کامل خشک کن میوه و سبزی

ظرفیت دستگاه

جهت راهنمایی کامل خرید خشک کن میوه و سبزی باید بگوییم  دستگاه خشک کن در گنجایش متنوع تولید می شود .شما با توجه به نیازتان و همچنین فضایی که دارید حتما باید خریداری نمایید. حتما در هنگام خرید از ابعاد و اندازه های دستگاه خشک کن میوه و سبزی سوال کنید زیرا طول عرض و ارتفاع دستگاه باید طوری باشد که براحتی در کارگاه شما جا شود .

نوع سوخت دستگاه

از دیگر موارد راهنمای کامل خرید خشک کن سوخت است . نوع سوخت بسیار مهم است شما باید بررسی کنید که کدام نوع از دستگاه را می توانید داشته باشید برقی یا گازی ؟

دکمه خاموش روشن به تنهایی کافی نیست

دکمه های خاموش و روشن به تنهایی کافی نیستند. دستگاه های خشک کن با تایمر انتخاب بیار مناسبی است زیرا در تایم مخصوص زمان بندی می شود و شما بعد از خاموش شدن می توانید محصول خود را جمع آوری نمایید.

وات در دستگاه

هر چه وات در دستگاه کمتر باشد انرژی کمتری استفاده می کند اما مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا گرم شود .هر چه توان دستگاه بالاتر باشد سریعتر گرم می شود .

کوره دستگاه خشک کن

یکی از موارد راهنمای کامل خرید خشک کن کوره دستگاه است .کوره دستگاه یکی از مهمترین قسمتهایی است که شما پیش از خرید دستگاه خشک کن باید به آن توجه کرد.

زیرا کوره باید طوری باشد تا دمای لازم را برای دستگاه خشک کن مهیا نماید .دمای بالا موجب سوختن میوه ها و دمای کم سبب خشک نشدن میوه می شود پس این مطلب را حتما باید به خاطر سپرد که برای خرید میوه خشک کن به کیفیت کوره دستگاه و برند کوره بسیار مهم است .

کشو های دستگاه خشک کن

کشوهای خشک کن میوه باید طوری باشد که براحتی داخل و بیرون بیاید در برابر رطوبت و گرما خراب نشود .

بهترین برند میوه خشک کن در جهان

 راهنمای کامل خرید خشک کن : خشک کن های میوه و سبزی در بازارهای خارجی و داخلی وجود دارد  از جمله  مارک های با کیفیت از جمله Nesco/American Harvest ، Excalibur  ، L’Equip و Weston را توصیه  می کنیم. در بین دستگاه های خشک کن داخلی  شرکت تک صنعت توانسته است محصول خشک کن بسیار مناسبی را برای فروش عرضه نماید .دستگاه های خشک کن میوه و سبزی تک صنعت به بیش از 30کشور جهان صادر می شود .

زمان بندی مناسب برای خشک کردن انواع میوه سبزی غذا

یکی از موارد راهنمای کامل خرید خشک کن زمانبندی خشک کردن میوه هاست هر چقدر دستگاه شما از کیفیت بالاتری انتخاب شود محصول بهتری به شما می دهد دستگاه خشک کن میوه و سبزی جات را در تایم مخصوص به خود باید بارگذاری نمایید زیرا هر میوه ای در زمان مخصوص به خود خشک می شود مثلا زمان خشک شدن هلو با زمان خشک شدن سیب برابر نیست این را به خاطر داشته باشید .

فاصله گذاری بین محصولات

میوه ها و سبزیجات را با فاصله در دستگاه قرار دهید زیرا در هنگام نزدیک بودن به هم می چسبد .

چه موادی را می توان با دستگاه خشک کن خشک کرد

با دستگاه خشک کن میوه و سبزی می توان هر نوع میوه و سبزیجات و غذایی را که شما می خواهید خشک کنید. راهنمای کامل خرید خشک کن میوه و سبزی ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید