خشک کن انجمادیخشک کن تونلیخشک کن خورشیدیخشک کن کابینتیدستگاه خشک کن سبزیدستگاه خشک کن میوهمقالات اموزشیوان شستشو

کسب درامد با میوه خشک کن خانگی

کسب درامد با دستگاه میوه خشک کن خانگی

کسب درامد با میوه خشک کن خانگی

اگر قصد دارید در منزل یک کار خانگی پردرامد راه اندازی کنید و واقعا نمیدانید چه کاری میتواند شما را در این راه موفق کند ما به شما یک پیشنهاد عالی میدهیم .با حداقل هزینه میتوانید شغلی بسیار پردرامد راه اندازی کنید بازار خرید این محصول آنقدر زیاد است که در مدت زمان کوتاهی میتوانید شغل خود را گسترش داده و دستگاهی بزرگتر خریداری نمایید .ما قصد داریم دستگاه های خانگی را که مناسب میزان سرمایه شماست به شما معرفی نماییم . کسب درامد با میوه خشک کن خانگی …

کسب درامد با میوه خشک کن

راه اندازی مشاغل خانگی پردرامد با دستگاه خشک کن میوه و سبزی

امروزه خانمهای خانه دار پابه پای همسران خود کار می کنند و سعی می کنند به یک روشی کسب درامد کنند.اما واقعا هر شغلی می تواند درامدزایی مناسبی داشته باشد .میزان سرمایه و وقتی که صرف هر کاری می شود را در نظر بگیرید .اگر ارزش زیادی برایتان داشت آنرا حتما حفظ کنید اما اگر می بینید درامدتان تناسب با مدت زمانی که صرف می کنید و همچنین میزان سرمایه ای که صرف این کار کرده اید ندارد مقاله کسب درامد با دستگاه خشک کن خانگی را تا انتها دنبال کنید ….

کسب درامد با میوه خشک کن

کسب درامد با خشکبار

کسب درامد با خشکبار امروزه یکی از پردرامدترین مشاغل است زیرا با توجه به افزایش چشمگیر جمعیت و همچنین کمبود فضا و وقت همه افراد را سوق به سمت خرید خشکبار اماده نموده است.

کسب درامد با میوه خشک کن

راه اندازی کارگاه خانگی خشک کن میوه و سبزی

برای راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی و کسب درامد با میوه خشک کن شما نیاز به یک مکانی کوچک دارید .اشپزخانه کوچک ، بالکن منزل ، انباری و پارکینک زیرا دستگاه های تولید شده در ابعاد و اندازه های متنوع است .پس نگران فضا نباشید …

کسب درامد با میوه خشک کنتجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه میوه خشک کن

وان شستشوی خانگی

برای شروع به کار کسب و کار با خشک کن میوه و سبزی در ابتدای کار نیاز نیست از تجهیزات خیلی گرانی اغاز کنین برای شروع کار وان شستشوی خانگی کفایت میکند . برای شستشوی میوه و سبزی ابتدا انها را به مدت 1ساعت بخیسانید .سپس با دقت شستشو دهید . و با آب فراوان ابکشی نمایید .

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی

لطفا برای دیدن اطلاعات دستگاه روی هر دستگاه کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید …

خشک کن 40کیلویی در چهار طرح

دستگاه خشک کن 40کیلویی خانگی

خشک کن60کیلویی میوه و سبزی

 

دستگاه خشک کن خانگی 80کیلویی میوه و سبزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازدید از مدلهای نیمه صنعتی و صنعتی دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دستگاه اسلایسر خانگی

دستگاه اسلایسر وسیله ای جهت اسلایس کردن میوه و سبزیجات در اندازه های دقیق و یکسان است که زیبایی و کیفیت کارتان را بالا ببرد .

اسلایسر دستی
از این مدل خلالساز برای برش های دقیق و حساس استفاده می شود. معمولا میوه های حساس مانند گوجه فرنگی که در اندازه های کم برای خرد کردن فرستاده می شوند، توسط اسلایسرهای دستی برش داده می شوند تا میوه له نشود. معمولا از خلالساز دستی در آشپزخانه ها و رستوران ها که حجم محصولات کمتر است، استفاده می شود.

دستگاه اسلایسر صنعتی
دستگاه صنعتی و برقی از موتورهای الکتریکی برای برش محصولات استفاده می کنند. این نوع دستگاه دارای مدل های مختلفی هستند و برای انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی دستگاه خلالساز صنعتی برای رستوران، فست فود و آشپزخانه‌های صنعتی کاربرد دارد و نوع کارکرد آنها نیمه اتوماتیک است و توسط اپراتور کار خود را انجام می دهند.

اما برای کسب و کارخانگی و در ابتدای کار از دستگاه اسلایسر دستی استفاده نمایید .

برای بازدید از انواع اسلایسر روی دستگاه کلیک کنید.

دستگاه هسته گیر دستی

انواع هسته گیر دستی و صنعتی تولید شرکت تکصنعت میباشد شما در ابتدای کار از هسته گیر دستی و خانگی استفاده نمایید .

دستکاه بسته بندی خانگی

 

 

 

 

 

 

دستگاه بسته بندی مواد به صورت دستی و صنعتی تولید میشود.اما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی کوچک میتوانید از یکی از دستکاه های تصویر را سفارش دهید .

 

نحوه خشک کردن میوه و سبزی جات 

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید