فروش انواع نهال
موضوعات داغ

اطلاعات درباره نهال پسته و فروش نهال پسته

امتیاز کاربر: 4.55 ( 2 نتایج)

فروش انواع نهال پسته

در این مبحث درباره انواع نهال پسته ، زمان گلدهی و باردهی میوه پسته و قیمت نهال پسته میخوانید . اطلاعات و  فروش انواع نهال پسته بهترین نهال پسته

انواع نهال پسته و بهترین نهال پسته

 

نهال پسته اقایی

یکی از انواع نهال های پسته که بسیار پرچرب ایت و زمان گلدهی آن 4سال اول زندگی است نهال پسته احمد آقایی است . این نوع پسته طعمی بسیار عالی و درشت است . کاشت این نوع نهال بسیار مقرون به صرفه است زیرا 4 سال اول و یا 5 سال اول کاشت باردهی دارد .

نهال پسته اقایی در مناطق گرمسیر ایران کاشته میشود و به سرما بسیار حساس است و زیرش گل پیدا میکند .

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

نهال پسته اکبری

نهال پسته اکبری یکی از بهترین پسته ها برای مراسم پذیرایی و محافل رسمی است این نوع نهال دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما است . نهال پسته اکبری در سال چهارم زندگی باردهی دارد و یکی از پسته هایی است که سهم اعظم صادرات را به خود اختصاص داده است .برای کاشت این نهال باید حواس خود را جمع کنید و فاصله درختها کمتر از 6.5 متر نباشد .

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

نهال پسته کله قوچی

یکی از بهترین پسته های ایران نهال پسته کله قوچی است زمان گلدهی و باردهی این نوع نهال پسته سال پنجم است و جزو نهال های به اصطلاح زود گل است . محل کاشت این نوع نهال مناطق گرمسیری است و تحمل هوای سرد را ندارد . یکی از انواع درختهای پسته پر سود در ایران همین نهال کله قوچی است که در هر هکتار چیزی در جدود 7 الی 8تن پسته میدهد .

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

 

نهال پسته هیبریدی

پسته هیبریدی قدرت بسیار بالایی دارد و دارای رشد بسیار زیادی است این درخت اصالتا امریکایی نژاد است و با کلیه پایه های ایرانی میتوان پیوند زد . پسته هیبریدی زمان گلدهی و باردهی بسیار کوتاهتری نسبت به انواع ایرانی دارد بنابراین کشت آن بسیار مقرون به صرفه است .

برای خرید نهال پسته هیبریدی با شماره 09198201278 در تماس باشید .

 

نهال پسته دامغان

یکی دیگر از نهال های زود گل که در سال چهارم زندگی بار میدهد پسته دامغان است این درخت در استان سمنان شهرستان دامغان کشت میشود و تا 100 سال توانایی باردهی دارد . رنگ پسته دامغان بسیار زیباست .

پسته دامغان در انواع شاهپسند خنجری است که همگی به دامغان شهرت دارند .

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

 

نهال پسته زرند

نهال پسته زرند جزو زود گل هاست و در سال سوم کاشت باردهی دارد .

این نهال ایرانی در زرند کرمان کشت میشود و به همین خاطر به این نام شهرت دارد . یکی از بهترین نوع نهال های پسته است که در برابر افت مقاومت بالایی دارد مغز پسته زرند ارغوانی است و بسیار خوشرنگ  و پر چرب میباشد .

این نوع پسته درصد متوسطی را در اقتصاد داراست .

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

نهال پسته فندقی

نهال پسته فندقی زود گل و اغاز باردهی سال پنحم کاشت است . این نوع نهال دارای مقاومت بسیار بالایی به گرما دارد اما تاب و تحمل سرما را ندارد .

پسته کله فندقی نسبت به کلیه پسته ها ارزان تر است پس به تبع این امر فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است .

پسته کله فندقی در صنایع خشکبار و کارخانه جات بیشترین استفاده را دارد .

 

نهال پسته ممتاز

نهال پسته ممتاز زمان گلدهی این درخت سال چهارم کاشت است و جزو زودگل ها میباشد .

این نهال پسته بومی کشور ایران است و در استان کرمان کشت میشود مغز این نوع پسته پررنگ و بسیار چرب است . در برابر گرما و نور شدید خورشید بسیار مقاوم است ولی در برابر سرما مقاومتی ندارد .

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

نهال پسته پیوند

نهال پسته پیوندی، یگی از بهترین انواع نهال پسته در کشور که برپایه هر کدام از نهال های پسته قابلیت رویش دارد باردهی و رشد بسیار بالایی دارد و به صورت دیم میتوان کشت کرد .

یکی از بهینه و پرسود ترین ارقام نهال پسته در ایران می باشد.

 فروش انواع نهال پسته 09198201278 

نهال پسته اسراییلی

یکی از انواع پسته های قدیمی در ایران است این نوع نهال از ارقام پایه کوتاه پسته است که مقاومت بسیار بالایی به خشکسالی و سرما دارد این نوع پسته در سال پنجم بار میدهد و برداشت بسیار اسانی دارد .

فروش بهترین نوع نهال پسته 09198201278

تک صنعت 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید