اسلایسرخشک کن انجمادیخشک کن تونلیخشک کن خورشیدیخشک کن کابینتیدستگاه خشک کن سبزیدستگاه خشک کن میوهمقالات اموزشیوان شستشو
موضوعات داغ

کارافرینی با میوه خشک کن

کارافرینی با میوه خشک کن

یکی از راههای کسب درامد کارافرینی است .یعنی یک نفر با ایجاد یک شغل برای خود و دیگران منبع درامد ایجاد کند ؛ کسب درامد با خشک کن میوه و سبزی نیز یکی از راه های کارآفرینی نیست این مقاله ( کارافرینی با میوه خشک کن ) از تجربیات تمامی مشتریان ما در زمینه کسب درامد با خشک کن میوه و سبزی بدست آمده و دارای ارزش معنوی بسیار بالایی است ….

تعریف کارآفرینی

کارآفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی ، اداره و تقبل نماید.
تعریف اقتصاد دانان:
کارآفرین کسی است که منابع، نیروی کار، مواد، و سایر دارایی ها را باهم ترکیب می کند تا ارزش آنها را نسبت به قبل بیشتر نماید.

چگونه با میوه خشک کن کسب درامد کنیم

کسب درامد این روزها بسیار طاقت فرساست اما میتوان هوشمندانه به اطراف نگاه کرد و زندگی مرفهی را برای خود و اطرافیان ایجاد کرد .این مقاله کاملا واقعی است ….

گرفتن وام خود اشتغالی

بسیاری از افراد وام خود اشتغالی می گیرند و متاسفانه به دلیل اینکه آگاهی کاملی از مشاغل ندارند وام انها بی استفاده میماند یا اینکه وامی که می گیرند حیف و میل می کنند.

کسب درامد با خشک کن میوه

ما به عنوان تولید کننده انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی به جرات می توانیم بگوییم کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه یکی از پردرآمد ترین مشاغل است .

کشور ایران یکی از کشورهایی است که دارای انواع میوه های گرمسیری و سرد سیری است به همین منظور به راحتی میتوان از طریق دستگاه خشک کن میوه و سبزی کسب درامد کرد .

خیلی خودمانی بگویم از شما با خرید یک کیلو پیاز به قیمت 10الی 30هزار تومان میتوانید مقداری پیاز خشک شده تولید کنید و این مقدار را با قیمت بالاتر بفروش برسانید .

یک کیلو سیب تازه قیمتی در دود 30الی 40 هزار تومان است البته اگر در شهری زندگی کنین که میوه ارزان تر است پس سود بیشتری عایدتان می شود میتوانید با قیمت بسیار پایینتری به فروش برسانید در حالیکه سیب خشک شده را با قیمت بسیار بالاتری در بازار بفروش می رسانید .

خرید دستگاه خشک کن میوه

برای خرید میوه خشک کن نیاز به مشاوره دارید برای مشاوره رایگان و قیمت دستگاه میوه خشک کن با ما در تماس باشید .

برای راه اندازی  کارگاه میوه خشک کنی چقدر باید هزینه کنیم ؟

برای ایجاد کارگاه میوه خشک کنی به چه چیزهایی نیاز داریم ؟

برای ایجاد کارگاه میوه خشک کنی شما باید :

-یک فضای مناسب داشته باشید

-وان شستشوی مواد

-یک دستگاه اسلایسر

-یک دستگاه میوه خشک کن

-یک دستگاه بسته بندی مواد

فضای متناسب کارگاه میوه خشک کنی

برای راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی با توجه به میزان تولید ؛شما باید فضای بزرگتری را داشته باشید .

راه اندازی کارگاه کوچک نیازی به فضای بزرگ ندارد زیرا یک دستگاه میوه خشک کنی با ظرفیت 10تا 50کیلو را می توان حتی در گوشه ای از بالکن و یا آشپزخانه می توانید یک کارگاه داشته باشید .

راه اندازی کارگاه کوچک از 50کیلویی تا 100کیلویی را می توانید در گوشه ای از پارکینگ منزل خود ایجاد کنید ، اما برایذ 100کیلو به بالا حتما باید فضای بیشتری رادر نظر بگیرید .فضایی بزرگ برای شستشوی میوه و سبزی ( وان شستشوی مواد که می تواند دستی و یا مکانیزه باشد .

وان شستشوی مواد

شستشوی میوه و سبزی یکی از اصولی ترین قسمتهای شغل شماست .زیرا شما مسئول سلامتی هموطنان عزیزمان هستید. شستشو را میتوانید در سینک و یا وان های شستشو اتجام دهید تا کلیه الودگی ها را از آن دور کنید . وان شستشوی مواد دو نمونه مکانیزه و دستی است .برآب اطلاعات بیشتر کلیک کنید .

 دستگاه اسلایسر

برای ایجاد یک کارگاه به یک وسیله بسیار مهم نیاز دارید و آن یک اسلایسر با ظرفیت 10کیلو به بالاست.

اسلایسر های کارخانه تک صنعت دارای تیغه های بسیار تیز فولادی و استیل است که میوه ها را با برش های 3میلیمتری بسیار زیبا و یکدست خرد می کند .

دستگاه خشک کن میوه و سبزی

برای خرید دستگاه خشک کن میوه شما نیاز به دانش اولیه درباره دستگاه دارید اینکه دستگاه را برای چه کاری بخواهید و تا چه میزان بخواهید هزینه کتید .شما در ابتدای کار باید تمام این موارد را در نظر بگیرید و بقول معروف شسته رفته کار کنید .می توانید به صفحه فروشگاه ما یک سری بزنید تا با انواع خشک کن های میوه آشنا شوید

شما می توانید برای شروع کار یک دستگاه خشک کن مینی خریداری نمایید اکر جایی برای تولید کارگاه ندارید جای نگرانی نیست دستگاه میوه خشک کن مینی دارای ابعادی معادل یک دستگاه مایکروویو و یا یک یخچال است این مدل دستگاه ها را طوری طراحی کرده ایم تا به راحتی از پله ها و درب آسانسور بتوان حرکت داد وزن دستگاه خشک کن میوه نیز بسیار کم است به طوری که حتی یک خانم خانه دار نیز براحتی می تواند آنرا جابجا نماید چون در زیر دستگاه چرخ هایی تعبیه شده تا کار حمل و تقل را آسانتر نماید .دستگاه در روی کابینت ،گوشه آشپزخانه ، توی تراس منازل ، گوشه پارکینگ و در هر کجایی که شما اراده نمایید می توانید قرار دهید .

کار با دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خریداری نمایید که کار با آن ساده باشد و در عین راحتی کیفیت خوبی داشته باشد . نحوه کار با دستگاه خشک کن کارخانه تک صنعت بسیار آسان است .با زدن یک دکمه می توانید دستگاه را روشن و با تایمر تنظیم نمایید که این دستگاه در چه مدتی به فعالیت ادامه دهد به طور تقریبی هر دستگاه خشک کن از دو ساعت به بالا میتواند به امر خشک کردن بپردازد .

حال با دانستن این عوامل سینی ها را که روی یک گاری تعبیه شده است را از میوه و سبزی پر میکنیم مواظب باشید میوه ها روی هم قرار نگیرند حالا نوبت روشن کردن دستگاه است دستگاه را روشن کرده و دکمه مخصوص زمان دهی را روشن نمایید.

بعد از خاموش شدن دستگاه درب را باز کنید و منتظر خنک شدن بمانید سپس انرا در ظروف مناسب میوه و سبزی خشک قرار دهید . دستگاه را بعد از استفاده حتما شستشو دهید نحوه شستشو ی دستگاه خشک کن میوه را مطالعه نمایید

بازار کار میوه خشک

میوه و سبزی خشک شده را به چه کسانی بفروشیم شما میتوانید به اقوام و همسایگان و مغازه داران و فروشگاه ها محصولات خود را بفروش برسانید و کم کم مشتری های خود را افزایش دهید .ما به شما قول می دهیم مشتریان شما روز بروز بیشتر می شود و شما صاحب یکی از پر درامد ترین مشاغل خواهید بود .

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

کسب درامد از طریق دستگاه خشک کن میوه

 

امتیاز کاربر: 3.97 ( 13 نتایج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید