خشک کن کابینتیمقالات اموزشی
موضوعات داغ

کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه

چگونه با دستگاه خشک کن میوه و سبزی کارافرینی کنیم

امتیاز کاربر: 4.63 ( 6 نتایج)

کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه

یکی از مشاغل خانگی تولید میوه و سبزی خشک شده با دستگاه خشک کن است ! در این مبحث از سایت تک صنعت به کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه و سبزی میپردازیم.

امروزه مشاغل خانگی نیز پا به پای مشاغل بزرگ صنعتی هر روز بیشتر و پیشرفته تر میشود به طوری که بدور از هر گونه هیاهو ی محیط کار میتوان یک کسب و کار راه اندازی کرد  و با اعضای خانواده کسب درامد کرد .

تولید میوه و سبزی خشک

یکی از مشاغل خانگی که امروزه طرفداران زیادی دارد و سود بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است تولید میوه و سبزی خشک است .

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی را دارید همین الان دست به کار شوید .

شاید این شغل با نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسد اینکه چجوری میتونم دستگاه خشک کن میوه بخرم و کسب درامد کنم ؟اما وقتی این مقاله را بخوانید کاملا قانع میشوید که کار سختی نیست .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی کسی بدنیال خشک کردن میوه و سبزی در محیط خانه نیست . زیرا این کار هم اتلاف وقت است  و هم اینگه فضایی برای خشک کردن ندارند .

یک تولید کننده میوه و سبزی خشک باید با هوش اقتصادی که دارد این کار را برای دیگران انجام دهد زیرا با این کار هم کسب درامد کرده است و هم اینگه با اماده سازی و تولید خشکبار به دیگران کمک میکند .

از طرفی قیمت تمام شده میوه و سبزی خشک برای تولید کننده بسیار ناچیز است و قیمت خشکبار در بازار سرسام اور .یک تولید کننده باهوش میتواند با تولید خشکبار سود کلانی را عاید شود .

کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه

از کجا شروع کنیم؟

برای راه اندازی یک کارگاه میوه و سبزی خشک کنی با دستگاه خشک کن میوه و سبزی چه باید کرد ؟

برای راه اندازی یک کارگاه خشک کن میوه و سبزی اولین کار خرید یک دستگاه خشک کن میوه  وسبزی باتوجه به میزان تولیدات شماست شما باید با این مبجث آشنا شوید

طرح فرایند تولید و هماهنگی آن با پروسه تولید

بعداز مطالعه طرح فرایند تولید و هماهنگی آن با پروسه تولید نوبت به خرید دستگاه و اماده کردن یک فضا برای ایجاد این شغل است .

فضای مناسب دستگاه خشک کن و کارافرینی با دستگاه خشک کن

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی به مدلهای خانگی -نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم میشوند .اگر مدل خانگی را برای این کار در نظر گرفته اید فضای پیشنهادی ما برای شما از 1متر تا 12متر است . یعنی شما میتوانید از گوشه اشپزخانه تا یک اتاق با مساحت 12 متر این کار را شروع کنید .

اگر دستگاه خشک کن میوه و سبزی نیمه صنعتی را میخواهید خریداری نمایید یک محیطی با مساحت 12متر تا 60متر را در نظر بگیرید .

دستگاه های خشک کن میوه  وسبزی صنعتی نیز به طور معمول نیاز به یک سوله دارند .

کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی یک وسیله این جمع و جور برای تولید خشکبار است . شما با یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی می توانید بارها و بارها در طول روز و هفته میوه و سبزی خشک کنید  و سوداوری داشته باشید .

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی تولید کارخانه تک صنعت یک دستگاه کامل است که در انواع متنوع تولید می شود این دستگاه ها با ظرفیت روزانه 10کیلوگرم تا 20تن را می تواند پاسخ گو باشد. اما شما به عنوان تولید کننده میوه و سبزی خشک باید بدانید چه مقدار سرمایه را باید برای اینکار کنار بگذارید .

اگر به تازگی این کار را شروع کرده اید بهتر است از نوع خانگی شروع کنید مثلا دستگاهی با ظرفیت 10 الی 60کیلو روزانه ، شما به مرور زمان با فروش میوه و سبزی خشک می توانید دستگاه های بزرگتری را خریداری نمایید و کارگاه کوچک را به کارگاه بزرگتر و کارخانه تبدیل کنید .

کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی را چگونه انتخاب کنیم

همانطور که اشاره شد دستگاه خشک کن  میوه و سبزی از نظر ظرفیت دستگاه به انواع خانگی صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شود اما اینکه شما چه نوع دستگاهی را انتخاب کنید که دچار مشکل نشوید باید بگوییم بهتر است مقاله مربوطه را مطالعه نمایید..

سوخت دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی دو نوع سوخت برقی و گازی دارند که با توجه به سفارش مشتریان می تواند به دوگانه سوز نیز تبدیل شود .

شما با توجه به محیطی که در آن زندگی می کنید می توانید آنرا سفارش دهید .

چه چیزی خشک کنیم

اولین سوالی که معمولا به ذهن افراد می رسد این است چه چیزی خشک کنیم ؟

شما می توانید با دستگاه خشک کن هر چیزی را که تمایل به خشک کردن آن دارید خشک کنید (هر نوع میوه -سبزی-گوشت )را به نسبت فصل برداشت می توانید خشک کنید .

خشک کردن هر نوع سبزی با دستگاه خشک کن سبزی جات و میوه

با دستگاه خشک کن میوه و سبزی شما می توانید انواع سبزی جات را در مقادیر گم و زیاد خشک کنید به طور مثال خشک کردن شوید ، نعنا ، تره ، پیازچه ، سبزی دلمه و کوفته ، شنبلیله ، و هر سبزی را که تمایل به خشک کردن دارید خشک کنید .

خشک کردن گیاهان دارویی در دستگاه خشک کن

همچنین در فصول برداشت گیاهان دارویی می توانید این دستگاه را برای خشک کردن گیاهان دارویی  روشن کنید . گیاهان دارویی به طور معمول از اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه موقع برداشت آنهاست که البته با توجه به شرایط اقلیمی برداشت گیاهان دارویی فرق می کند .

خشک کردن هر نوع میوه با دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب برای خشک کردن هر نوع میوه است از ابتدای فصل بهار که سیب و پرتقال عید اضافه می ماند تا توت فرنگی ، توت ، شلیل ، انگور ، هلو و …. را با دستگاه خشک کن میوه و سبزی خشک کنید مدت زمان خشک کردن میوه نیز بستگی به شرایط آب و هوایی و نیز ترشی و شیرینی و کم ابی و پرآبی محصول دارد .

خشک کردن سیر و پیاز با دستگاه خشک کن

خشک کردن گوجه فرنگی با دستگاه خشک کن

خشک کردن انواع غذا با دستگاه خشک کن

خشک کردن غذای حیوانات با دستگاه خشک کن

کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه و سبزی

 

همانطور که متوجه شدید شما در هر زمان قادر خواهید بود هر چه را که مناسب خشک کردن است خشک کنید و بفروش برسانید این به هوش اقتصادی شما بر می گردد.

میوه و سبزی خشک تولید شده را به کجا بفروشیم

شما می توانید برای فروختن میوه و سبزی جات خشک شده آنرا در ابتدای کار به مغازه ها ، سوپرمارکت ها ، شیرینی فروشی ها و… بفروش برسانید . همانطور که متوجه شدید کارافرینی با دستگاه خشک کن میوه و سبزی بسیار آسان و درامد بسیار بالایی دارد .برای مشاوره بیشتر با شماره 09198201278 مهندس اشراقی تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید