مقالات اموزشیهیترهیتر برقیهیتر تابشیهیتر گازی

بهترین مشخصات بخاری مرغداری

مشخصات بهترین بخاری مرغداری

بهترین مشخصات بخاری مرغداری

اگر شما به تازگی قصد خرید راه اندازی پرورش مرغ را دارید و تصمیم دارید با مطالعه کامل این کار را شروع کنید . باید بگوییم بهترین کار را انجام داده اید . در این مقاله ما به تجهیزات گرمایشی ویژه مرغداری ها میپردازیم و درباره بهترین مشخصات بخاری مرغداری و پرفروشترین بخاری مرغداری مطالبی خواهیم نوشت.

The best specifications of the poultry heater مشخصات بهترین بخاری مرغداری چیست ؟

شرایط اقلیمی در تجهیزات گرمایشی و انتخاب بهترین هیتر برای مرغداری فرق میکند و شما  باید پارامترهای مورد نیاز را بررسی کنید. اگر در جاهای گرمسیر زندگی میکنید هیتر های خاص خود را انتخاب کنید و جاهای سردسیر شرایط اقلیمی خاص خود را دارد .

ریزاقلیم با درجه حرارت پایدار و توزیع یکنواخت، رطوبت، سطح ایمن دی اکسید کربن و یک منطقه هوای یکنواخت تعریف می شود. روش های گرمایشی در مرغداری ها انواع مختلفی دارد. برای انتخاب بهترین، لازم است منابع و پارامترهای مورد نیاز فردی را تجزیه و تحلیل کرد. سیستم های گرمایشی برای مرغداری به صورت زیر طبقه بندی می شوند: نوع حامل های انرژی مورد استفاده: سیستم های دارای آبگرمکن – فن هیتر; سیستم های دارای حامل انرژی گاز – توپ های گازی، بخاری های مادون قرمز؛ با روش گرمایش: سیستم های گرمایش هوای اجباری – بخاری های فن دار، توپ های گازی؛ سیستم های گرمایش مادون قرمز – پرورش دهنده ها، بخاری های مادون قرمز؛

مشخصات بهترین بخاری مرغداری

بهترین بخاری برای مرغداری

جت مستر پرفروشترین بخاری مرغداری

یکی دیگر از انواع هیتر های مرغداری و پرفروشترین بخاری مرغداری جت مستر است . بخاری با خروجی حرارت 100 درصد

JetMaster یک بخاری آزمایش شده و آزمایش شده است که سالهاست بخشی از محصولات Big Dutchman بوده است. بخاری های JetMaster برای کار با گاز طبیعی یا پروپان و همچنین نفت کوره در دسترس هستند و دارای ترموستات کنترل می شوند. به دلیل نظارت بر شعله، در صورتی که بخاری مشتعل نشود یا شعله خاموش نشود، بلافاصله جریان گاز قطع می شود.

پنکه تعبیه شده دامنه پرتاب گسترده ای را فراهم می کند و هوای گرم را به طور ایده آل در خانه پخش می کند. واحد کنترل خودکار (ACU) اطلاعاتی در مورد وضعیت عملکرد بخاری ارائه می دهد.

مزایای اصلی

  • گرمای تولید شده 100% برای پرندگان مفید است  بدون اتلاف حرارت.
  • اتصال دودکش لازم نیست؛
  • نصب آسان؛
  • نسبت قیمت / عملکرد جذاب

بخاری های JetMaster با خروجی گاز دودکش برای کار با نفت کوره، گاز طبیعی یا پروپان در دسترس هستند. به دلیل محفظه احتراق بسته، هوای خانه عاری از دی اکسید کربن اضافی و سایر گازهای مضر باقی می ماند، زیرا این گازها از طریق یک دودکش به سمت بیرون هدایت می شوند.

پنکه تعبیه شده دامنه پرتاب گسترده ای را فراهم می کند و هوای گرم را به طور ایده آل در خانه پخش می کند. در مدل های DXC و RGA، هوای تازه مورد نیاز برای احتراق از بیرون از طریق یک دودکش دو جداره به داخل کشیده می شود. هوای تازه به این ترتیب از قبل گرم می شود که باعث افزایش راندمان می شود.

مزایای اصلی

  • هیچ گاز دودکش به هوای خانه نمی رسد.
  • سرعت جریان هوا را می توان کاهش داد.
  • دودکش دو جداره راندمان را افزایش می دهد.
  • هیچ شعله باز در انبار وجود ندارد.

بخاری های لوله مادون قرمز پرفروشترین بخاری مرغداری

استفاده از گرمای تابشی، صرفه جویی در فضا، بدون سر و صدا و بدون پیش نویس

بخاری های لوله مادون قرمز با گاز کار می کنند و عمدتا گرمای تابشی تولید می کنند. پرتوهای گرمایی شبیه تابش خورشیدی هستند: آنها بدون تلفات قابل توجه از هوا عبور می کنند. بنابراین پرتوها تنها در جایی که به یک سطح برخورد می کنند به گرمای محسوس تبدیل می شوند. در دماهای پایین تر محیط، این یک احساس دمای بسیار راحت برای پرندگان ایجاد می کند.

مزایای اصلی

  • راحتی حرارتی بالا برای پرندگان با نیازهای کم انرژی؛
  • به طور کامل از فولاد ضد زنگ ساخته شده است؛
  • لوله گرمایش آلومینیومی برای بهبود انتشار گرما؛
  • بازتابنده با زاویه ایده آل؛
  • تمیز کردن آسان با یک پاک کننده فشار بالا (IP 55)؛
  • می تواند با گاز طبیعی و پروپان شلیک شود.

مشخصات بخاری مرغداری و پرفروشترین بخاری مرغداری

 

بهترین بخاری برای مرغداری

پرفروشترین بخاری مرغداری

هیتر مرغداری مناسب سالن های 1000متری و بالاتر He350

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید