خشک کن انجمادیخشک کن تونلیخشک کن خورشیدیخشک کن کابینتیدستگاه خشک کن سبزیدستگاه خشک کن میوهمقالات اموزشی
موضوعات داغ

میوه خشک کن رومیزی

خشک کن میوه رومیزی

امتیاز کاربر: 4.69 ( 10 نتایج)

میوه خشک کن رومیزی

همانطور که میدانید برای خشک کردن میوه و سبزی جات از دو روش سنتی و صنعتی استفاده می کنند . خشک کن های میوه که در منازل و عطاری های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند میوه خشک کن های رومیزی ، خشک کن میوه کابینتی نامیده می شوند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی جات

تولید کنندگان دستگاه های خشک کن میوه و سبزی را در مدلهای صنعتی – نیمه صنعتی و خانگی تولید می کنند.

در مقالات گذشته درباره خشک کن های صنعتی و نیمه صنعتی مطالبی منتشر کردیم .در این مقاله قصد داریم مشخصات کامل خشک کن های خانگی ( رومیزی ) را معرفی کنیم .

مشخصات خشک کن های میوه رومیزی یا کابینتی

همانطور که در قسمت مقدمه گفتیم میوه خشک کن ها در انواع متنوع تولید می شوند , یکی از انواع خشک کن ها خشک کن های رومیزی و یا خشک کن های کابینتی است .

این مدل خشک کن ها بدلیل اینکه براحتی روی کابینت قرار می گیرند به این نام ، معرفی می شوند .

دستگاه خشک کن میوه خانگی طوری طراحی شده است که شما براحتی می توانید هر چه را که در منزل دارید براحتی خشک کنید و در آینده مورد استفاده قرار دهید .

چه موادی را می توان در دستگاه خشک کن خانگی مدل رومیزی خشک کرد ؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید دستگاه خشک کن به چه دردی می خورد ؟ شاید باورتان نشود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی جات یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در آشپزخانه است .

اگر پیاز و سیر در خانه دارید و بدلیل زیادی ، استفاده نکردن و یا مسافرت نمی توانید از همه انها استفاده کنید اگر بخواهید سرخ کنید شاید هنگام پخت به سرخ کرده نیاز نداشته باشید خشک کردن پیاز در اینجا بهترین راه برای نگهداری سیر و پیاز است .

می توانید مقاله های خشک کردن پیاز و سیر را مطالعه نمایید .

.اگر سبزی جاتی که در منزل دارید مورد استفاده قرار نگیرد شما چکار می کنید ؟

بهترین راه این است که ماندگاری سبزی جات را بالا ببرید اما چگونه ؟بهترین راه برای نگهداری سبزی جات خشک کردن آنها است . خشک کردن سبزی در خانه بسیار دشوار است زیرا جای زیادی را اشغال می کند دستگاه خشک کن سبزی بهترین وسیله برای خشک کردن سبزی جات است .

این دستگاه مناسب برای خشک کردن انواع سبزیجات است 

گوجه در همه منازل ما ایرانی ها به وفور یافت می شود . به طور معمول ما هفته ای یک کیلو گوجه می خریم اما باز هم مصرف همه انها امکان پذیر نیست . بهترین راه برای نگهداری گوجه فرنگی خشک کردن آن است . روش خشک کردن گوجه فرنگی را می توانید مطالعه نمایید …

میوه های مصرف نشده را چکار کنیم ؟

همه ما ایرانی ها میوه ها را طوری خریداری می کنیم که همیشه مقداری میوه باقی میماند با میوه های غیر قابل استفاده چکار کنیم ؟!!!!

با دستگاه خشک کن ما چیزی به نام غیر قابل استفاده نداریم .

شما می توانید میوه ها را با دستگاه خشک کن میوه با روشی که در مقالات قبلی گفته شده است خشک کنید و دوباره مورد استفاده قرار دهید ….

گاهی اوقات میوه ها و سبزی جات مصرف نمی شود و امکان نگهداری آنها وجود ندارد دستگاه خشک کن می تواند به کمک ما بیاید .

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید