دستگاه خشک کن میوه
موضوعات داغ

خشک کن هوای گرم

خشک کن هوای گرم میوه

امتیاز کاربر: 4.77 ( 12 نتایج)

خشک کن هوای گرم صنعتی

مفهوم کوره ( خشک کن ) گردش هوای گرم چیست ؟

خشک کن هوای گرم نوعی قفسه دیسکی با تجهیزات خشک کن عمومی متناوب با کاربرد وسیع است که می توان از آن برای رطوبت زدایی مواد دارویی، غذایی، صنایع سبک، شیمیایی و سایر محصولات یا مواد اولیه صنعتی استفاده کرد. به عنوان مثال، خشک کردن موادی مانند بطری های بسته بندی دارویی، رنگدانه ها، پودرها، پانچ ها، داروهای طبیعی، مواد اولیه، قرص ، رنگ ها، سبزیجات خشک شده، کاغذ، پشم، اجزای الکتریکی، مواد غذایی، چرم، رزین های پلاستیکی، نمک ها، کاتالیزورها و غیره. تجهیزات کوره گردش هوای گرم CT-C از یک فن گردشی مقاوم در برابر دمای بالا استفاده می کند تا هوای گرم اجباری را در اجاق از طریق مبدل حرارتی بخار یا گرمایش لوله حرارتی الکتریکی به گردش درآورد که انتقال حرارت را افزایش می دهد و راندمان تبخیر را بهبود می بخشد. رطوبت، و به طور چشمگیری زمان خشک شدن را کاهش می دهد. کل جعبه از یک ساختار کاملا محصور، گردش داخلی جعبه هوای گرم و آرایش مناسب در هوای تازه استفاده می کند و هوای گرم و مرطوب را تخلیه می کند.

اجزای اصلی سیستم گردش هوای گرم خشک کن هوای گرم صنعتی چیست؟

از چهار بخش اصلی به نام های ، دمنده، فیلتر هوا و بخاری تشکیل شده است.

دستگاه خشک کن هوای گرم صنعتی دارای یک سیستم کنترل دما کاملاً اتوماتیک، یعنی یک سیستم کنترل دما است.
کنترل دمای آن بسیار دقیق است، جعبه خشک کن و می توان صفحه هوا را تنظیم کرد، دمای جعبه خشک کن نیز یکنواخت تر است. و نویز آن حداقل است.
عملکرد خشک کن های مواد غذایی صنعتی نیز متعادل تر است که باعث کاهش قابل توجه صدا و خشک شدن در صنایع غذایی می شود.
ورودی هوای دستگاه صنعتی خشک کن هوای گرم دارای فیلتر هوا بوده و به صورت استاندارد با دستگاه رطوبت گیر عرضه می شود و تمامی جزئیات به طور معقولی چیده شده است.
ما آنقدر به تجهیزات خشک کن دمنده هوای گرم صنعتی خود اطمینان داریم که معتقدیم برای تهیه خشک کن هوای گرم صنعتی که از آن راضی هستید می توانید با ما خرید کنید و به دستگاه های خشک کن برقی صنعتی ما افتخار خواهید کرد.

صنعت پردازش تجهیزات خشک کن هوا صنعتی چیست؟
خشک کن برقی صنعتی ما توسط تعدادی از مهندسین فنی صنعتی خشک کن با هوای گرم که بیش از ده سال تجربه در خشک کردن هوا دارند خلاصه می شود.

ما یک شرکت متخصص در طراحی و تولید تجهیزات پردازش مواد غذایی در مقیاس بزرگ هستیم. ما سالها در صنعت غذا مشغول بوده ایم و تجربه تولید غنی داریم. دستگاه های اولیه شامل دستگاه اسنک پفکی، دستگاه بیسکویت سازی اتوماتیک، دستگاه سیب زمینی سرخ کرده، خشک کن مواد غذایی و … نوع تجهیزات می باشد. اخیراً چندین مشتری از برزیل دریافت کردیم. آنها برای بازدید از کارخانه آمدند و قصد خرید دستگاه خشک کن مواد غذایی صنعتی ما را داشتند. آنها را با تجهیزات کارخانه آشنا کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم.

مزایای خشک کن هوای گرم :
1. راندمان بالا: از آنجایی که تجهیزات خشک کن صنعتی مواد غذایی به راحتی توسط مواد حاوی رطوبت جذب می شوند، تقریباً هیچ زباله ای وجود ندارد که به طور قابل توجهی راندمان تولید را بهبود می بخشد.
2. صرفه جویی در انرژی: در مقایسه با روش سنتی گرمایش UV، خشک کن های صنعتی حداقل 30 درصد انرژی را ذخیره می کنند.
3. تازه نگه دارید: دمای استریل شدن دستگاه خشک کن غذا پایین است، بنابراین می تواند به خوبی از مواد مغذی موجود در غذا محافظت کند.
4. آسان برای کنترل: خط تولید خشک کردن مواد غذایی را می توان به راحتی کنترل کرد، که می توان از آن برای خشک کردن مداوم مواد غذایی برای صرفه جویی در نیروی کار استفاده کرد.
5. مواد موجود به سرعت گرما را جذب می کند، بنابراین هیچ اتلاف حرارت دیگری به جز اتلاف انتقال اندک وجود ندارد. تجهیزات خشک کردن مواد غذایی دارای راندمان حرارتی بالاتر و اثر صرفه جویی در انرژی هستند. در مقایسه با گرمایش مادون قرمز دور، صرفه جویی در انرژی گرمایش 1/3 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0
    0
    سبد خرید
    سبد خالیدکمه خرید